schateiland

Ontdek de rijkdom van jouw wereld

Op basisschool Schateiland gaan we samen op ontdekkingstocht, geen dag is hetzelfde en elke dag leer je bij ons weer iets nieuws. Je verdiept je in taal, rekenen, wetenschap en techniek. Alles wat jij nodig hebt om jouw plekje in de wereld te vinden. Omdat de wereld te groot is om alleen te verkennen vanuit boeken en verhalen, maken wij ook gebruik van IPads, chromebooks en digiborden.
Wij vinden het belangrijk dat ieder kind zich fijn en veilig voelt bij ons op school. Om dit te kunnen waarborgen hebben wij een aantal duidelijke regels en afspraken. Zo behandelen we elkaar met respect, accepteren we elkaar zoals we zijn en geven wij elkaar de ruimte zodat ieder kind met plezier naar school gaat. Christelijke feestdagen vieren we samen en daarnaast hebben we ook aandacht voor andere overtuigingen. Want op ons eiland is iedereen welkom en geloven wij dat we veel van kunnen elkaar leren. Kom je met ons mee op ontdekkingsreis?

Spreekt bovenstaande tekst u aan en wilt u meer weten over onze school? Bel dan voor een kennismakingsgesprek en rondleiding of vul het contactformulier in
Wij heten u graag welkom op basisschool Schateiland.

Hartelijke groet,

Jeroen Hulsmeijers